top of page
  • תמונת הסופר/תמאיה עין- גיל

למה המותג שלכם צריך בלוג?

עודכן: לפני 5 ימים

בלוג, בלוגרים ו"בלוגינג" הפכו למושגי מפתח בעשור האחרון בכל מה שקשור לפרסום ושיווק במדיות דיגיטליות, ולא סתם, הבלוגים הם אלו שמאפשרים לנו ליצור באופן עקבי תוכן איכותי. לקוחות רבים, ובעיקר בעלי עסקים ומותגים קטנים ובינוניים, פונים אלינו בשאלה למה בכלל צריך בלוג ומה הוא מעניק לעסק. לרבים מבעלי העסקים אין את הכישורים, ובעיקר הזמן, לתחזק בלוג עדכני והמשכי. מה אנחנו עונים להם?


Content is the king

התוכן הוא ללא ספק אחד השחקנים המרכזיים והפרודוקטיביים של עולם השיווק הדיגיטלי ובו מתחילה אסטרטגיית השיווק. בניית אסטרטגיית מסר ושפה למותג זוהי ממוחיות שמטרתה למשוך לקוחות , גורם להם להגיב, להיות מעורבים, ליצור דיונים, לעשות לייקים, ליצור קהילה ולהעביר הלאה את מה שהם חוו מהתוכן שלנו. התוכן, המילים, השפה הם אבני דרך בבנית מותג שרוצה להתקיים לאורך זמן.

בלוג בתוך אתר העסק או בפלטפורמת בלוגים הוא המקום להתחיל וליישם את אסטרטגיית השיווק! הוא יאפשר לנו ליצור נראות בחיפוש האורגני בגוגל, יוביל ללידים, למכירות, ויראה שאנחנו עם היד על הדופק בכל מה שקשור

לתחום בו אנחנו עוסקים. בעולם שיווקי בו יש שפע מכל דבר, בלוג יבליט "ויגביה" אותנו מעל הראשים של כולם.

אז מתחילים? 5 סיבות להתחיל לכתוב בלוג!


בלוג מעלה את הנראות שלכם בתוצאות חיפוש אורגני בגוגל

מכירים את הדייגים שיושבים עם חכה אחת ביד ואחת ניצבת לצדם? למה הם עושים את זה? כי ככל שיש יותר קרסים במים, הסיכוי שייתפש דג גבוה יותר. ככה זה עם בלוג, ככל שתוסיפו מילים ותוכן הקשורים לעולם התוכן העסקי שלכם, ככל שתעלו יותר פוסטים, כתבות או עמודי בלוג ,ככה תזרקו יותר קרסים למים ויותר דגים ייתפשו – ז"א ככה הנראות שלכם בחיפוש אורגני בגוגל תעלה.

בלוג יגרום למותג שלכם להיות אנושי

בלוג חושף את הצד האנושי והאישי של העסק שלכם יותר מכל מדיום דיגיטלי אחר ומאפשר לכם להשמיע את קולכם. דרכו תוכלו לגעת בתחומי העניין שלכם מזוויות נוספות וחדשות, להביא לידי ביטוי מה מניע אתכם, מה מרגש אתכם וגורם לכם לקום בשמחה אל העסק שלכם בכל בוקר. אלו יגרמו לאנשים אחרים לאהוב אתכם ולהרגיש שמאחורי ה"עסק" יש אנשים חיים ונלהבים.

תמיכה במדיה החברתית שלכם

שיתוף הבלוג שלכם במדיות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם יוביל אנשים בסופו של דבר לאתר שלכם, מה שיגרום לתנועה וכניסות לאתר ויגביר את החשיפה, המעורבות או המכירות -תלוי בסוג העסק או המותג. חשוב לייצר תוכן איכותי, מקורי ומעניין: טיפים, הדרכות, סיפורים אישיים, הצלחות וכ"ו על מנת שאנשים אכן ירצו להיכנס ולקרוא את מה שיש לכם להגיד.

בלוג יהפוך אתכם לאוטוריטה בתחום שלכם

בלוג הופך אתכם למומחים בתחום שלכם, ככל שתבנו ותפתחו את המומחיות כך יגדל האמון כלפיכם ותשארו בתודעה של הלקוחות והאנשים שנחשפים לבלוג. כך בפעם הבאה שמישהו יזדקק לשירות או מוצר מהסוג שאתם מספקים, אתם מיד תצוצו כסמכות מרכזית וכמי שמבינים בעניין, ועל כן כדאי לגשת דווקא אליכם.

בלוג יראה שהעסק שלכם חי ולא "נרדם בשמירה"

אם תכנסו לעבוד בבית קפה או תכנסו ספונטנית למסעדה ולא יהיה שם אף אחד, סביר להניח שתשאלו את עצמכם למה ותשקלו לצאת ולחפש מקום "חי" יותר. כך גם בעסק שלכם - בלוג הוא הדרך שלכם להראות שלא נרדמתם בשמירה, שהעסק שלכם חי ובועט, שאתם חושבים על הקהל שלכם כל הזמן ומספקים לו ערך מוסף שאחרים לא עושים. כמו בבית הקפה המלא אנשים, הבלוג ישקף שתמיד יש אצלכם תנועה, חיים ואנרגיה.


בעלמה שיווק ויעוץ אנו מאמינים אדוקים בתוכן ובמילה הכתובה כדרך שיווקית יעילה, פרודוקטיבית ויצירתית. אנו מעניקים שירותי הקמת בלוג וכתיבת תוכן איכותי עשיר ומקורי ללקוחות שלנו.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page